sperloos sperloos .

sperloos

قيمت طلا به بالاترين رقم ۶ هفته اخير رسيد

با كاهش ارزش دلار در آستانه انتشار آمارهاي فدرال رزرو، طلا بالاتر مي‌رود.

قيمت طلا به بالاترين رقم ۶ هفته اخير رسيد

به گزارش اقتصاد آنلاين به نقل از ايسنا، قيمت طلا امروز(سه‌شنبه) با كاهش ارزش دلار به بالاترين حد خود در 6 هفته اخير افزايش يافت و در حالي كه معامله‌گران منتظر اطلاعات اقتصادي بيشتري براي سنجش استراتژي افزايش نرخ فدرال رزرو آمريكا بودند، طلا در بازه محدود معامله شد.

بهاي هر اونس طلا تا ساعت ۶ و ۴۵ دقيقه صبح به وقت شرقي با ۱.۴ درصد كاهش به ۱۸۳۹ دلار و ۶۰ سنت رسيد و قيمت طلاي آمريكا نيز با ۰.۰۸ درصد كاهش به ۱۸۴۰ دلار و ۶۰ سنت رسيد. شاخص دلار پايين‌تر از اوج‌هاي اخير قرار داشت و شمش‌هاي قيمت دلاري را براي خريداراني كه ساير ارزها را در اختيار دارند ارزان‌تر كرد.

مقالات بيشتر:سالن عقد روف گاردن

سرمايه‌گذاران اكنون منتظر صورتجلسه آخرين جلسه سياست‌گذاري فدرال رزرو هستند كه قرار است روز چهارشنبه منتشر شود. بازارهاي پول انتظار دارند كه بانك مركزي ايالات‌متحده تا ماه مه، نرخ‌هاي معيار را به بالاي پنج درصد برساند و اوج نرخ‌ها در جولاي ۵.۳ درصد بود.

نرخ بهره بالاتر هزينه فرصت نگهداري شمش با بازده صفر را افزايش مي‌دهد. داده‌هاي اصلي شاخص قيمت مصرف شخصي ايالات‌متحده (PCE) كه اواخر اين هفته منتشر مي‌شود نيز در تمركز سرمايه‌گذاران است.

بر اساس گزارش رويترز، اولي رن، رئيس بانك مركزي فنلاند به يك روزنامه آلماني گفت: بانك مركزي اروپا بايد پس از ماه مارس به افزايش نرخ‌بهره ادامه دهد و اوج نرخ بهره، كه بايد براي مدتي به آن پايبند بماند، ممكن است در تابستان به دست آيد. بوندس‌بانك روز دوشنبه اعلام كرد كه چشم‌انداز اقتصادي آلمان پس از يك سه ماهه چهارم غيرمنتظره انعطاف‌پذير، در حالي كه تورم اصلي نيز از اوج خود گذشته است، در حال بهبود است.

در بازار ساير فلزات ارزشمند، بهاي هر اونس نقره با ۰.۴ درصد افزايش به ۲۱.۸۳ دلار رسيد و پلاتين ۰.۲ درصد افزايش يافت و به ۹۲۸ دلار و ۶۵ سنت رسيد و پالاديوم با ۰.۱ درصد افزايش به ۱۵۱۲ دلار و هفت سنت رسيد.

مقالات ديگر:سالن عقد شيك غرب تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۳۳ توسط:sperloos موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :