sperloos sperloos .

sperloos

جزئيات تازه از نحوه مسموميت دختران دانش‌آموز

سخنگوي كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه مشترك امروز دو كميسيون بهداشت و آموزش براي بررسي موضوع مسموميت دانش آموزان قمي گفت‌: ديروز پيرو دستور رييس مجلس شوراي اسلامي با جمعي از همكاران جهت بررسي دقيق موضوع مسموميت دانش آموزان عازم قم شديم.

ايسنا نوشت: سخنگوي كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه مشترك امروز دو كميسيون بهداشت و آموزش براي بررسي موضوع مسموميت دانش آموزان قمي گفت‌: ديروز پيرو دستور رييس مجلس شوراي اسلامي با جمعي از همكاران جهت بررسي دقيق موضوع مسموميت دانش آموزان عازم قم شديم و امروز هم جلسه اي با حضور وزراي آموزش و پرورش و بهداشت در مجلس برگزار شد؛ طبق گزارشات ارائه شده در اين جلسه مسموميت خفيف دانش آموزان قابل انكار نيست منتها با توجه به گزارش دستگاه‌هاي مختلف علت دقيق آن هنوز مشخص نشده است.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج سهروردي

جزئيات تازه از نحوه مسموميت دختران دانش‌آمو

زهرا شيخي در توضيح جلسه فوق‌العاده امروز مشترك دو كميسيون بهداشت و درمان و آموزش و تحقيقات درباره علت مسموميت دانش آموزان قمي گفت: اين جلسه با حضور وزراي بهداشت و آموزش و پرورش، نماينده وزارت اطلاعات و نمايندگان قم و بروجرد تشكيل شد كه هر كدام گزارشي از وضعيت موجود ارائه كردند.

وي توضيح داد: رئيس دانشگاه علوم پزشكي قم گزارشي از بررسي‌ها و تعداد مراجعه‌كنندگان ناشي از مسموميت ارائه كردند طبق گزارشات اعلام شده دانش آموزان دچار مسموميت خفيف با ماهيت سموم گازي شده اند كه اثرات آن معمولا از ۱۵ تا ۴۵ دقيقه باقي مي‌ماند و پايدار نيست و بعد از دقايقي اثرش از بين مي‌رود. پس در اين‌كه مسموميت اتفاق افتاده، حرفي نيست اما هنوز علت دقيق آن بر اساس گزارشات مشخص نشده است.

شيخي در پايان گفت: گزارش وزارت بهداشت به لحاظ علمي قابل تامل است و هنوز جاي كار دقيق علمي دارد وليكن گزارش ساير دستگاها هنوز اقناع كننده نيست. در هر حال بررسي‌ها ادامه دارد و مجلس شوراي اسلامي پيگير است چون براي ما جان دانش آموزان از همه چيز مهم‌تر است.

مقالات ديگر:موسسه حقوقي غرب تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۴:۰۱ توسط:sperloos موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :