sperloos sperloos .

sperloos

پيروز، توله يوز ايران از بيمارستان ترخيص شد؟

مديركل دفتر حفاظت و مديريت حيات وحش سازمان محيط زيست ضمن تكذيب خبر مرخص شدن «پيروز» از بيمارستان گفت: پيروز هنوز به وضعيت پايداري نرسيده و بايد آمادگي هر مسئله‌اي را داشته باشيم.

ايسنا: مديركل دفتر حفاظت و مديريت حيات وحش سازمان محيط زيست ضمن تكذيب خبر مرخص شدن «پيروز» از بيمارستان گفت: پيروز هنوز به وضعيت پايداري نرسيده و بايد آمادگي هر مسئله‌اي را داشته باشيم.

غلامرضا ابدالي در گفت‌وگو با ايسنا، ضمن تكذيب خبر مرخص شدن «پيروز» - توله يوز ايراني متولد شده در اسارت - به علت نارسايي كليوي اظهار كرد: پيروز هنوز در بيمارستان است و وضعيتش تاكنون به ثبات نرسيده است به طوري‌كه هنوز نمي‌توانيم بگوييم خطر رفع شده است.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج با پذيرايي شام

وي درباره بيماري «پيروز» گفت: پيروز دچار نارسايي كليوي است. نارسايي كليوي از ابتدا هم همراه او بوده است چراكه در شرايط نرمال به دنيا نيامد، سزارين شد و شير مادر را هم تغذيه نكرده است. بدين جهت بسياري از پارامترهايي كه يك توله سالم بايد داشته باشد را نداشته است. اكنون هم به علت اين بيماري دچار ضعف شده است. در برخي موارد اين ضعف شدت پيدا مي‌كند و طبيعتا با اين وضعيت وقتي كليه كار نكند بعضي پارامترها مانند عوره و كراتين او بالا رفته و خون تصفيه نمي‌شود.

ابدالي تاكيد كرد: سازمان حفاظت محيط زيست از هيچ تلاشي براي پيروز فروگذار نكرده است. همه در تلاش هستيم تا كليه پيروز به حالت نرمال بازگردد.

مديركل دفتر حفاظت و مديريت حيات وحش سازمان محيط زيست درباره احتمال بهبود «پيروز» توضيح داد: پيروز هنوز وضعيت پايداري ندارد و نمي‌توان نظر قطعي داد. هر موجود زنده‌اي تا وقتي زنده است بايد براي بقاي آن تلاش كرد ما براي بهبود پيروز هم تلاش مي‌كنيم.

وي در پاسخ به پرسش ايسنا كه آيا احتمال دارد براي «پيروز» اتفاق ناگواري رخ دهد گفت: هيچ چيزي غير محمتل نيست. ما اميد به بهبود پيروز داريم اما بايد آماده هر مشكل و مسئله‌اي باشيم.

ابدالي در پايان درباره اخبار منتشر شده درباره وضعيت «پيروز» تصريح كرد: خواهشمنديم مردم به شايعات توجه نكنند. اخبار واقعي را از مراجع اصلي، رسانه‌هاي معتبر دنبال كنند. اكنون بازار شايعه داغ شده و اين كار را براي ما هم سخت مي‌كند چراكه بايد وقت بسياري را براي تاييد يا تكذيب اخبار بگذاريم. ما با جديت در حال مداواي پيروز هستيم و اميدواريم اين مرحله را هم به خوبي سپري كنيم.

مقالات ديگر:بهترين روانشناس سعادت آباد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۶:۰۰ توسط:sperloos موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :