sperloos sperloos .

sperloos

106 هزار نفر در سال 1400 از بانك تجارت وام ازدواج دريافت كردند

شعب بانك تجارت سراسر كشور اسفندماه سال 1400 به 6599 نفر از زوج‌هاي جوان تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي بانك تجارت، اين بانك در راستاي ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي و سهولت شرايط ازدواج جوانان كشور اقدام به پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هاي جوان كرده است و بر اين اساس در اسفندماه سال 1400 به 6599 نفر از متقاضيان ثبت نام كننده تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت كرده است.

مقالات بيشتر:دفتر عقد بلوارفردوس

در اين ماه 11977 نفر از متقاضيان با تشكيل پرونده در نوبت دريافت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج قرار دارند كه پس از تكميل مدارك و معرفي ضامنين بر اساس ضوابط تعيين شده از سوي بانك تسهيلات خود را دريافت خواهند كرد.

بانك تجارت در مجموع در سال 1400 به بيش از 106 هزار زوج جوان تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت كرده است.

مقالات ديگر:دفتر عقد شيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۹:۵۸ توسط:sperloos موضوع:

دريافت «وام ازدواج» آسان‌تر مي‌شود

عصر خبر:معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ابلاغ بخشنامه اعطاي تسهيلات قرض الحسنه ازدواج با وثايقي سهل‌تر از سوي بانك مركزي به شبكه بانكي، گفت: دريافت وام ازدواج آسان‌تر مي‌شود.

به گزارش ايسنا، وحيد يامين‌پور در حساب توييتري خود نوشت: «دريافت وام ازدواج آسان‌تر مي‌شود. بانك مركزي بخشنامه اعطاي تسهيلات قرض الحسنه ازدواج را با وثايقي سهل‌تر به شبكه بانكي ابلاغ كرد. بانكها مكلف‌اند مبتني بر اعتبارسنجي متقاضيان، حداكثر با اخذ سفته از متقاضي و يا يك ضامن معتبر به پرداخت تسهيلات اقدام كنند.»

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج ارزان قيمت

‏وي با بيان اينكه مسئوليت حسن اجراي حكم اين بند به عهده بانك مركزي و بانك‌هاي عامل و كليه مديران و كاركنان ذي ربط است، ادامه داد:« عدم اجرا يا تأخير در پرداخت تسهيلات تخلف محسوب شده و در مراجع ذي صلاح قابل پيگيري است.»

يامين پور در پايان نوشت:« اميدوارم رئيس بانك مركزي نظرات رو بخوانند و ببينند چطور عملكرد برخي بانكها باعث از دست رفتن اعتبار بخشنامه‌هاي بانك مركزي و نظام بانكي ما شده است. سختگيري در نظارت بر بانكها در اين فقره شايد اعتماد را بيشتر كند.»

مقالات ديگر:گل فروشي شهرك غرب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۷:۲۹ توسط:sperloos موضوع: