sperloos sperloos .

sperloos

خودروهاي با ۳۰ ميليون ريال تخلف متوقف مي‌شوند

قلم:از معاون اجتماعي و ترافيك پليس راهنمايي و رانندگي انتظامي، سرهنگ عين اله جهاني پيرامون موضوع ارسال پيامك به مالكان خودروهاي جريمه بالاي ۱۰ ميليون ريال اظهار داشت: پيامك هايي با موضوع مالك محترم وسيله نقليه، شما داراي جريمه بالاي ۱۰ ميليون ريال هستيد، لذا ظرف مدت يك ماه نسبت به پرداخت آن اقدام نموده در غير اين صورت وسيله نقليه شما توقيف خواهد شد براي برخي از هموطنان ارسال گرديده است.

وي گفت: مطابق ماده ۸ قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي، پليس راهور مكلف است مالكان خودروها را از ميزان جريمه بالاي ۱۰ ميليون ريال مطلع كنند. بر همين اساس پيامك مزبور به مالكان مربوطه ارسال شده است.

مقالات بيشتر:محضر عقد غرب تهران

معاون اجتماعي و ترافيك پليس راهنمايي و رانندگي انتظامي گفت: هموطنان نسبت به پرداخت جريمه هاي رانندگي به عنوان ديون معوقه خود حتما اقدام كنند. اما به جهت رعايت حال آنان و باتوجه به روزهاي پاياني سال، سردار كمال هاديانفر؛ رياست پليس راهور فرماندهي انتظامي كشور به تمام همكاران ابلاغ كرد، در صورتي نسبت به توقيف وسايل نقليه اقدام كنند كه جريمه هاي پرداخت نشده آنان بيش از سي ميليون ريال بوده و يا مرتكب تخلفات حادثه ساز از قبيل سرعت و سبقت هاي غيرمجاز، انحراف به چپ در جاده هاي دوطرفه، استفاده از شانه خاكي راه در جاده هاي پرترافيك شده باشند،   چرا كه حفظ جان مردم در جاده ها مهمترين اولويت پليس راهنمايي و رانندگي مي باشد.

سرهنگ جهاني در پايان اظهار داشت: رانندگان با رعايت قوانين و احترام به قانون سعي كنند مرتكب تخلف نشده تا با ايمني و آرامش بيشتري رانندگي كنند.

مقالات ديگر:بهترين وكيل اروميه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۷:۳۰ توسط:sperloos موضوع:

اعمال محدوديت جمعيت در دفاتر ثبت ازدواج

باشگاه خبرنگاران جوان:رئيس شبكه بهداشت و درمان كهگيلويه گفت: فعاليت دفاتر ازدواج با حضور حداكثر ۱۰ همراه مقدور است.

منصور تقوي گفت: بنا به تصميم ستاد كروناي شهرستان كهگيلويه همه دفاتر ثبت ازدواج موظف به ثبت ازدواج با حضور حداكثر ۱۰ تن همراه در محل دفترخانه هستند.

او مي گويد:  تعطيلي تالار‌هاي پذيرايي و اماكن ورزشي سرپوشيده از ديگر مصوبه‌هاي ستاد كرونا بود.

 مقالات بيشتر:دفتر ازدواج شهران

تقوي در خصوص محدوديت آموزش‌هاي حضوري گفت: در مقطع ابتدايي آموزش حضوري و گروه‌بندي شده و يك روز در ميان امكان پذير است و همچنين متوسطه‌هاي اول و دوم با جمعيت كمتر از ۱۰۰ دانش‌آموز و با گروه‌هاي كلاسي حداكثر ۱۵ نفري برگزار مي‌شود.

به گفته رئيس شبكه بهداشت و درمان كهگيلويه، مهد‌هاي كودك آموزش حضوري و گروه‌بندي شده و همراه با رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي است.

او مي گويد: تشديد نظارت بر فعاليت اصناف متخلف و بازاريان، كافه باغ‌ها و همچنين مراسم تشييع و خاكسپاري و برخورد با متخلفان و ناقضان شيوه نامه‌هاي بهداشتي در سي و دومين جلسه ستاد مقابله با كروناي شهرستان به تصويب رسيد.

مقالات ديگر:تشريفات مجالس شمال تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۴۴ توسط:sperloos موضوع: