sperloos sperloos .

sperloos

راه‌هاي ارتباطي براي پيگيري عفو زندانيان

راه‌هاي ارتباطي براي پيگيري عفو زندانيان از سوي معاونت قضايي قوه قضائيه اعلام شد.

آفتاب‌‌نيوز :مركز رسانه قوه قضاييه اعلام كرد:

در پي دستور رئيس قوه قضائيه به معاونت قضايي كه با همكاري مركز رسانه قوه قضاييه و ساير بخش‌هاي ذي ربط زمينه‌اي را فراهم آورد تا محكومان، زندانيان و خانواده‌هاي آن‌ها سوالات خود را در باب عفو اخير مطرح كنند؛ در كمتر از سه ساعت از صدور اين دستور راه‌هاي تماس و پيگيري اين مهم اعلام شد.

بنابر اين گزارش، مطابق اعلام معاونت قضايي قوه قضائيه شماره‌هاي تماس ۶۶۴۰۶۲۶۸ و ۶۶۴۰۴۲۱۳ براي ارتباط تلفني با كارشناسان امر در نظر گرفته شده است. همچنين در صورتي كه افرادي امكان تماس تلفني ندارند مي‌توانند با ارسال نامه به اداره كل عفو و بخشودگي معاونت قضايي واقع در تهران - خيابان وليعصر(عج) - بالاتر از تقاطع امام خميني(ره) - نرسيده به كلانتري جامي - پلاك ۱۷ موضوع خود را استعلام كنند.

مقالات بيشتر:دفترازدواج سهروردي

افراد چه از طريق تماس تلفني و يا ارسال نامه درصدد استعلام وضعيت پرونده قضايي هستند بايد مشخصات فرد و جزئيات محكوميت پرونده را ذكر و يا ارسال نمايند.

امروز دوشنبه (۱ اسفند) رئيس قوه قضائيه در جلسه شوراي‌عالي قوه قضاييه خطاب به مسئولان ذيربط قضايي تاكيد كرد: در مجموع، روند عفوها را به گونه‌اي پيش ببريد كه تا نيمه شعبان و ولادت باسعادت منجي عالم بشريت حضرت بقية‌الله الاعظم (روحي و ارواحنا له الفداء) همه آنهايي كه مشمول اين عفو مي‌شوند، تعيين تكليف شده باشند. نيز و چنانچه خود يا عضو زنداني خانواده خود را مشمول اين عفو مي‌دانند اما به پرونده آنها رسيدگي نشده، موضوع را جهت پيگيري منتقل كنند.

مقالات ديگر:بهترين وكيل در تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۸:۱۹ توسط:sperloos موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :